Blog > Komentarze do wpisu
Czas leci............a mi go brak.....

Brak czasu aby dokonac wpisu kolejnego. A z drugiej strony też nie bardzo jest o czym pisać. W pracy mnóstwo zajęć a ze tylko w pracy dokonje wpisów to własnie tak to wyglada ze juz 11 dni mineło od ostatniego wpisu. Pełna apatia. Bo o czym tu piac o kłótni z mężem w zeszłym tygodniu? Bezsensu o tym człowiek chce jak najszybciej zapomniec , szczególnie ze juz jest ok. O tym ze Sniegu nie było był i znów go nie ma zostawiajac wszedzie błoto?

Nie wiem czy to przez szarobury klimat i ciapę na dworze ale nie mam energi nic mi się nie chce i mam dość.

Moze jutro obudze się w lepszym humorze?

wtorek, 30 stycznia 2007, migotkusia

Polecane wpisy

  • Sobota standartowo

        No więc sobota standartowa czyli sprzatanko pranko prasowanko a zreszta scenariusz jak na załączonych obrazkach. Najpierw kilka chwil przed tele

  • Wredna choroba.........

    Nic dodać nic ująć. Raz troszke lepiej to znów kaszel na maksa. Maż cały czas nowe zarazki przynosi . Dzisiaj biedaczek nie mógł spac bo ko kaszel meczył , co u

  • Walentynki i Tłusty Czwartek

    Walentynki !!!! Oczywiście było bardzo miło .Umówiłam się z męże że bedzie na mnie czekał na przystanku . I czekał z piekną rózyczka ja miałam dla niego piernik