Blog > Komentarze do wpisu
Walentynki i Tłusty Czwartek

 Walentynki !!!!

Oczywiście było bardzo miło .Umówiłam się z męże że bedzie na mnie czekał na przystanku . I czekał z piekną rózyczka ja miałam dla niego piernikowe serce:)

Przyszli rodzice męża z zyczeniami i drobiazgami dla nas :) Potem rozczyniłam ciasto na paczki i wziełam się za obiado kolację. Zaserwowałam męzowi mięso indycze z warzywami i serem zapiekane w ciescie fransuskim podane z czerwonymi buraczkami i czerwonym winem. A na deser lody z brzoskwiniami i bita śmietaną.   

A potem wziełam się za pieczenie a właściwie smażenie paczków . Nie muszę chyba mówić a na pewno nie tym którzy robili w domu pączki że przy przygotowywniu pączków jest masakrycznie goraco i w kuchni jest burdelloo . Jak skończyłam smażenie to juz mi się nie chciało nic sprzatac ani zmywac . Mąż dał mi rozgrzeszenie i kazał zostawić:) i na dodatej obiecał ze sam posprzata zanim ja wróce z pracy(on wraca wcześniej) fajnie co???

czwartek, 15 lutego 2007, migotkusia

Polecane wpisy

  • Sobota standartowo

        No więc sobota standartowa czyli sprzatanko pranko prasowanko a zreszta scenariusz jak na załączonych obrazkach. Najpierw kilka chwil przed tele

  • Nic się nie zmienia

    Nic sie nie zmienia codziennie ta sama smutna szara rzeczywistość. Jedyne ubarwienie książka , telewizor a jak w pracy znajde kilka wolnych chwil to rozmowa na

  • Czas leci............a mi go brak.....

    Brak czasu aby dokonac wpisu kolejnego. A z drugiej strony też nie bardzo jest o czym pisać. W pracy mnóstwo zajęć a ze tylko w pracy dokonje wpisów to własnie

Komentarze
moniamarciniora
2007/02/15 14:09:14
Ja już nie mogę się ruszać z przeżarcia pączkami :))